Heeft u een vraag over de producten of diensten van Total Waste Systems? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Stel deze dan direct per e-mail of via het ‘Stel uw vraag’ formulier onderaan deze pagina.

Enevo

Waar kan ik voor hulp terecht?

Als u vragen of hulp nodig heeft, kunt u contact met ons opnemen. Bestaande Enevo klanten kunnen contact opnemen met onze behulpzame support afdeling. Voor complete contactinformatie zie contact pagina.

Wat zijn de afmetingen en het gewicht van de sensor?

58 / 61mm (H) x 95 mm (B). Gewicht 498g; de tendens is dat de sensoren steeds kleiner worden, waardoor deze in andere toepassingsgebieden ingezet kunnen worden.

Hoe werkt de meting van een sensor?

De sensor meet met behulp van, door Enevo gepatenteerde,  ultrasone technologie die speciaal is ontworpen voor het meten van verschillende afvalfracties.

Wat zijn de meest typische voordelen voor de klanten?

Onze klanten ervaren een vermindering van exploitatiekosten van de inzameldienst tot wel 40%. Andere veel voorkomende voordelen zijn minder overlopende containers en zichtbaarheid in hun dagelijkse operatie.

Moet ik speciale software aanschaffen?

Nee, de Enevo User Interface draait volledig op een cloud-applicatie. Alle gegevens zijn direct opvraagbaar vanaf elke locatie op elke computer met internettoegang (Enevo adviseert het gebruik van Google Chrome voor de meest optimale werking.)

Is de sensor waterdicht?

Ja, de sensor behuizing heeft een IP-66 rating die de sensor water- en stofdicht maakt. Het is ook ontworpen om waterstralen te weerstaan van hogedrukreinigers tijdens het schoonmaken van containers.

Wat is zijn de verschillende contractlengtes voor het gebruik van Enevo?

Wij bieden contracten vanaf 1 jaar tot wel 10 jaar aan. Bij contracten met een looptijd van 3 jaar of langer, dalen de maandelijkse kosten.

Heeft de sensor onderhoud nodig?

Nee, de sensor is volledig onderhoudsvrij en de interne status wordt op afstand gevolgd via de Enevo cloud servers en door ondersteunend personeel.

Hoe lang gaat de batterij mee?

De levensduur van de batterij is 10 jaar in de meest optimale omstandigheden. De levensduur van de batterij is afhankelijk van hoe vaak de sensor communiceert met het netwerk en de verschillende meet omstandigheden, zoals configuratie, draadloze signaalsterkte en temperatuur.

Welke afstanden kan de sensor meten? Is de sensor geschikt voor warm / koud weer?

Van 25 cm tot 400 cm
Ja, de sensor is ontworpen en getest in extreme temperaturen en kan werken in het temperatuurgebied van -40 ° C tot + 85 ° C

Wat meet de sensor, los van de vulgraad?

De sensor bevat een temperatuurmeter en kan een alarm sturen bij snelle temperatuurstijging (bijvoorbeeld door brand). Het heeft ook een zeer nauwkeurige bewegingssensor en is in staat zeer geringe beweging te detecteren (bijvoorbeeld bij vandalisme). Tevens beschikt de sensor over een hellingshoekmeter. Hierdoor kan het systeem signaleren of een container bijvoorbeeld niet rechtop staat.

Kan ik containers met een Enevo sensor verplaatsen?

Ja, ons systeem ondersteunt het veranderen van containerlocaties.

Geeft de sensor aan dat mijn container is verplaatst?

Ja, de sensor stuurt een waarschuwing als de container uit het aangewezen gebied wordt verplaatst.

Moet ik een draadloos abonnement afsluiten voor de sensoren?

Nee, Enevo heeft wereldwijde overeenkomsten met alle grote netwerkproviders en al het draadloos netwerkverkeer is inbegrepen in het maandelijkse abonnementsgeld.

Hoe worden de meetgegevens overgedragen?

De sensor maakt gebruik van het standaard draadloze mobiele netwerk  (2G / 3G) om de gegevens van de sensor naar de Enevo servers te zenden.

Bigbelly

Ik kan de website niet vinden om in te loggen?

U kunt inloggen op de website: https://clean.bigbelly.com

Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd maar heb nog niets ontvangen?

Als u eerder een nieuw wachtwoord heeft aangevraagd maar nog niets ontvangen heeft dan kunt u het beste even met ons bellen. Wij zullen dan een nieuw wachtwoord voor u aanmaken.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt en kan niet meer inloggen. Wat moet ik nu doen?

U kunt op de website: https://clean.bigbelly.com aangeven dat u uw wachtwoord kwijt bent. U krijgt dan vanzelf een nieuw wachtwoord toegestuurd.

Ik wil de Bigbelly verplaatsen maar weet niet hoe dit moet in CLEAN? Kan ik dit zelf?

U kunt dit veelal zelf of een van uw collega’s kunnen u hierbij helpen. De Bigbelly kan eenvoudig in CLEAN worden versleept naar de juiste locatie gebruikmakend van Google Maps.

De Bigbelly is aangereden, is deze nu helemaal afgeschreven?

De Bigbelly is modulair gebouwd en kan eenvoudig gerepareerd worden door ons of uw eigen technische dienst. Neem contact op voor een schaderapport en advies.

Ik wil de App downloaden van CLEAN maar kan deze niet vinden?

De app van CLEAN heet cleanmobile (aan elkaar geschreven) en kan gedownload worden in de app store van Apple en de Playstore van Android. Inloggen kan met de gebruikersgegevens die u eerder vanuit uw organisatie heeft ontvangen.

De Bigbelly is van groen naar rood gegaan in een hele korte periode. Kan dit?

Het kan zijn dat een deur is geopend door uw collega maar dat deze geconstateerd heeft dat de Bigbelly niet geheel vol is. Wanneer de deur geopend wordt maar de Bigbelly niet geledigd, kan het zijn dat deze vrij snel aangeeft dat alsnog geledigd dient worden.

De Bigbelly is net geledigd maar staat alweer op geel. Hoe kan dit?

Het kan zijn dat er een groot stuk afval klem zit waardoor de pers en de hoogtesensoren het idee hebben dat de Bigbelly alweer vol is. Advies is de Bigbelly te ledigen. Vervelend maar passanten gebruiken de Bigbelly nu naar alle waarschijnlijkheid ook niet dus ledigen is geadviseerd.

Ik krijg een melding dat de deur nog open staat, maar deze is dicht. Hoe los ik de storing op?

Er zit een sensor aan de bovenzijde van de deur die registreert of de deur gesloten of open is. Als deze sensor niet goed is uitgelijnd kunt u, ondanks een gesloten deur, deze melding krijgen. Open de deur opnieuw en sluit deze goed aan boven,- en onderzijde en de storing zal verholpen zijn. Zo niet? Neem dan contact met ons op.

Ik zie dat de container niet in CLEAN is geactiveerd. Hoe activeer ik de container?

Als de container niet op uw account staat, kunt u de container niet zien. Wij adviseren u contact op te nemen met ons om u hierbij te helpen of contact op te nemen met uw collega die u hierbij kan helpen. Het is vrij eenvoudig telefonisch te verhelpen .

Ik krijg een melding dat er een probleem is met de printplaat. Hoe los ik dit op?

Als de printplaat kapot is, dient deze in zijn geheel vervangen te worden. We zullen altijd onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren en rapporteren terug. Als het onder de garantie valt, worden de kosten aan u gecrediteerd.

Er wordt aangegeven dat er een probleem is met de blokkade hoogtesensor. Hoe los ik dit op?

In de Bigbelly zitten sensoren die registreren hoe hoog het afval in de Bigbelly is. Wanneer deze sensoren vuil of kapot zijn wordt deze melding gegeven. We adviseren altijd eerst de sensoren schoon te maken. Maak ze goed schoon en sluit de deur. Als de Bigbelly 5 x perst en dan weer in storing valt dan zijn het de sensoren en dienen deze vervangen te worden. Het is een klein onderdeel en wordt door ons geleverd.

Er wordt aangegeven dat ik de accu volledig moet ontladen. Hoe doe ik dat?

In dit geval adviseren we u contact met ons op te nemen. Het is vrij ongebruikelijk dat deze melding wordt gegeven en graag kijken we samen met u wat de oorzaak kan zijn.

Ik krijg een melding dat de accu vervangen moet worden maar deze heb ik niet op voorraad. Wat moet ik nu doen?

Wij zijn voorraadhoudend voor vrijwel alle onderdelen van Bigbelly. Wij kunnen u een accu toesturen of u adviseren welke accu aan te schaffen.

Ik krijg een melding dat de container niet communiceert. Klopt de vulgraadinformatie nog wel die ik krijg?

Als de container niet communiceert, zal hij blijven proberen contact te maken met de server. Op dit moment krijgt u niet meer de juiste informatie door. Het advies is om contact met ons op te nemen. Wij zullen u adviseren welke frequentie u dient aan te houden.

Meva

Prijsaanvragen

Depotcontainers, (Semi) ondergrondse containers zijn specials, stuur daarom altijd een mail naar onze verkoopafdeling verkoop@totalwastesystems.nl of bel 0165-572999.

Waar kan ik terecht met een klacht over een product?

Uw klachten worden in behandeling genomen door onze binnendienst, stuur een mail aan verkoop@totalwastesystems.nl bij voorkeur voorzien van foto’s of bel 0165-572999.

Wanneer wordt mijn order uitgeleverd?

Vragen over uw openstaande order kunt u mailen aan verkoop@totalwastesystems.nl of bel 0165-572999

Aan wie kan ik een prijsaanvraag richten?

Onze afdeling verkoop helpt u graag verder, stuur een mail aan verkoop@totalwastesystems.nl of bel 0165-572999

Wat is de levertijd?

Onze levertijden zijn standaard 2-4 weken, afhankelijk van de producten. Bel of mail voor actuele levertijden met verkoop@totalwastesystems.nl of 0165-572999.

Welke producten hebben jullie op voorraad?

Voor de stalen containers hebben wij een standaard assortiment op voorraad van 500 lt. t/m 1600 lt. dubbel deksel met Geesink opname en 2000 lt. gaascontainer met Geesink opname. Bel of mail voor actuele voorraad met verkoop@totalwastesystems.nl of 0165-572999.

Europlast

Welke producten hebben jullie op voorraad?

Kunststof containers met een inhoud van 120 lt. t/m 1700 lt. en logistieke boxen in virgin en reyclaat. Bel of mail voor actuele voorraad met verkoop@totalwastesystems.nl of bel 0165-572999.

Prijsaanvragen

Onze verkoop helpt u graag verder, stuur een mail aan verkoop@totalwastesystems.nl of bel 0165-572999.

Wanneer wordt mijn order uitgeleverd?

Vragen over uw openstaande order kunt u mailen aan verkoop@totalwastesystems.nl of bel 0165-572999.

Waar kan ik terecht met een klacht over een product?

Onze verkoop helpt u graag verder, stuur een mail aan verkoop@totalwastesystems.nl of bel 0165-572999.

Wat is de levertijd?

Onze levertijden zijn standaard 2-4 weken, afhankelijk van de producten. Mail voor actuele levertijden naar verkoop@totalwastesystems.nl of bel 0165-572999.

Staat uw vraag er niet tussen? U kunt hem hier alsnog aan ons stellen:

Uw naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

Uw vraag (verplicht)